Det är ett under han blivit gift

Maken min är speciell kan man säga. Här är 2 exempel där han samlar fina poäng.. Han borde ju veta efter 21 år att jag inte glömmer i första taget – Just say’in!

1. Häromdagen ringde jag honom klockan 12.00. ”Jag är upptagen, ringer dig snart” fick jag till svar. Klockan 17.15 ringer jag tillbaka & då låter det såhär:

Jag: ”Hej, skulle du inte ringa mig?”

Maken: ”Jo, när jag får tid – har varit upptagen.”

Jag: ”Ok, jag undrar bara när du slutar. Vore ju ganska trevligt att veta…”

Maken: ”Men…. Du hade ju kunnat ringa & fråga!” 

VAAAAAAAA! Funderar starkt på om han fått en raket i planeten.

2. Igår kommer jag hem från jobbet vid 22.00-tiden. Har jobbat kväll & vid 15.30 satte jag på diskmaskinen.. När jag kommer hem är den fortfarande inte urplockad.

Jag: ”Varför är inte diskmaskinen urplockad? Har ju varit klar länge..”

Maken: ”Men du kom ju inte hem förrän 22.00!”

Han blir så liggbar med sina kommentarer!

Kommentera

