Mamma är lik sin mamma

Att jag aldrig lär mig läxan: ”Om Mia inte dricker en droppe kaffe ena dagen får hon ond bråd huvudvärk nästa!” Herre, har haft en mini-Tor i tinningen som suttit & bankat med en slägga så jag knappt kunnat hålla huvudet uppe.. Finns bara ett sätt att få bort honom… MED KAFFE!

Vovvepromenaden i morse hade jag kunnat njuta mer av om huvudet inte bankat så eftersom solen sken hela vägen. När hände det sist??? Nu var det bara ett fokus – ta mig runt så jag fick komma hem till bryggaren. Nu 2 koppar senare börjar livet sakta återvända…

kaffe

Sitter här samtidigt & laddar för ett maratonpass med snabeldraken. Den står i tvättstugan & skriker av hunger så det är bäst att släppa ut den på lite bete. Tur man har Spotify i lurarna, går lite lättare då.

Kommentera

