Bye bye Instagram

Snart, mycket snart raderar jag mitt Instagramkonto. ANLEDNINGEN HAR NI HÄR!

Inte en chans att de ska få ta mina foton & använda i annonser. Nu lägger jag ALDRIG upp bilder på mina barn men det spelar ingen roll. Glöm det Instagram & Facebook. Hej då, kul så länge det varade men nu gör jag slut.

cleaning

Idag har jag varit ledig från jobbet men knappast ledig från sysslor. Har städat halva huset, tvättat sjuuukt mycket tvätt, bäddat rent i sängarna & haft att göra hela dagen. Hade det inte varit julafton om 6 dagar hade jag inte gjort många knop idag…

Nu ska jag snart krypa ner mellan rena lakan & träffa den här killen

blund1

Kommentera

