På pricken likt! Instagrammare kommer känna igen allt….

Älskar denna Instagramparodi. Fick den visad för mig förra veckan & mycket är så slående likt… Man känner verkligen igen det de sjunger om.

Min favorit är den delen om handlar om att lägga upp ca 1 miljon bilder på sina barn. Klockren! En annan favorit är de bilderna som man tar i samma rum som man bajsar i – UNDERBART!

Se & skratta gott denna tredje advent!

evan_advent3_1197754944_11221291_23631399_64496920

Julkvällen

Julkväll i fredags med jobbet. Äta lite gott, umgås, prata, äta lite mer gott, spela julklappsspelet & sedan fika. Mycket trevlig kväll!

Glögg med tillbehör & sedan äta lite småvarmt som köttbullar, prinskorv & omelett med kantarellstuvning. Till det julskinka & bröd. Givetvis Apotekarnes julmust till.

Sorry Anna.. Hade ju inte lovat att jag inte skulle äta mer julskinka innan den 23:e men jag sa att jag skulle försöka att inte äta. Det sprack redan samma kväll. Ooops

Så himla gott det är med julskinksmacka & senap.

20121216-100651.jpg

20121216-100714.jpg

Efter det kom julgodiset fram: After Eight, Toffiffe, skumtomtar, ischoklad & chokladkola. Julklappsspelet! Så himla kul, jag tröttnar aldrig.

20121216-101020.jpg

Fick med mig 3 vinster hem. Helt otroligt, brukar aldrig ha tur i spelet men plötsligt händer det.

20121216-101122.jpg

En miniplattång, en fin skål & silikonmuffinsformar. Nöjd som tusan.

Nu var det dax för fika – en saffranskaka & en chokladliknande kakhistoria & kaffe. Smakade bara på den sistnämnda då jag inte under några omständigheter äter saffran. Fy tusan!

Här efter rundade jag av då jobbhelg kallade på mig tidigt på lördagsmorgonen. Skönt att krypa ner i sängen. Tack alla som var med – jag hade en supertrevligt!!

Postat i Okategoriserade