Då var det dax igen…

Det är fyra månader sedan sist & jag trodde nog jag gjort det för sista gången men nej då – ska åka till grannstaden för att tömma mitt ben. För 3742:e gången eller något…

Jobb & sista P-mötet för året, kom på att vi nog får vår julklapp från chefen idag + att han bjuder på tårta så det blir nog en helt ok eftermiddag.

121212! Ett datum att minnas, ska försöka hålla koll på klockan & se vad jag gör kl 12.12. En bild får det bli… Eller kanske 20.12 ikväll. Hörde på radion att det är 88 år & 3 veckor till nästa gång ett så jämnt nummer uppstår – 21010101, det lär ju inte jag uppleva.

Kommentera

