Födelsedagen är här

birthday%20balloons

Äntligen kom dagen som Lillebror väntat så efter. Hans födelsedag.

Dagen började tidigt med (falsk)sång som sig bör, marsipantårta & paket. En mycket nöjd kille som gillade vad som var i dem alla. Bakade lite sedan till kalaset som vi hade på eftermiddagen för släkten, slog ihop mitt & hans. Praktiskt när vi fyller så nära varandra.

Födelsedagsmiddagen fixades precis efter önskemål av födelsedagsbarnet, en tradition vi har i vår familj. Kvällen fortsatte så klart med Så mycket bättre & lördagsmys. När det var slut körde vi Wii-turnering & jag skrattade så jag fick ont i magen. Gick inte så bra för mig om jag säger så men roade resten av familjen gjorde jag!

Dagen har varit supernajs & en av de saker som värmer ett mammahjärta är när de säger de haft en toppenfödelsedag. Kan lägga mig med ett leende på läpparna. Trött men glad.

STORT GRATTIS till vår fina, härliga, goa & underbara kille. Älskar dig så!

Visst är det häftigt att hur lång tid som än går så minns man den dagen de föddes i detalj.

FDELSE~1

Kommentera

