Adventsfix

Så är det även stakar uppe hos mig, de kom upp igår. Ingen tjuvstart här inte!

Eller bara stakar är det inte, det är även ljusslinge-ringar, stjärnor både hängande & på fot, glaskulor & snöbollsliknande lysanordningar.. Fint som snus!

Vad mysigt det blir & samtidigt när man håller på så faller det snöflingor ute.

20121201-224155.jpg

20121201-224221.jpg

Så nöjd med mina fina ljushus jag köpt mig dör ett tag sedan. Hade redan ett vitt fyrkantigt men ville ha något i mitt fönster så maken slängt mina andra jag hade där.. Gjorde inte mig något, fick jag ju en anledning att köpa lite nytt!

20121201-224959.jpg

Nu ikväll var det lagom roligt att gå ut med den hårige vite.. -12.8, fy fasen! Ser inte fram mot morgonkvällens utejobb.. Brrr kommer frysa ihjäl & förvandlas till en snöstaty.

Kommentera

