Hej mitt vinterland

Jaha.. Nu är den här, snön alltså. Jag som varit så glad att det varit snöfritt på gatorna.
Det har ju inte kommit dåligt heller… Vet en som kommer bli glad iallafall. Det är den här killen

20121128-063812.jpg

Han kör ju med nosen i backen hela tiden som en snöfräs & tycker det är så kul! Fattar inte, skulle tycka det var jättekallt men han verkar inte tycka det knäppot.

Är på väg till jobbet efter lite frulle i magen, extrapass några timmar. Ligga kvar i sängvärmen hade ju inte aaaaaalls varit skönt, nej då inte alls…

20121128-064253.jpg

Precis när jag skulle trycka på publicera fick jag ett sms så några timmars jobb blev dubbelt så långt. Hade kommit in en VAB.. Glad för alla timmar jag får men hade tänkt äta lunch hemma, ingen mat med ju…

20121128-065820.jpg

Posted in Okategoriserade

4 thoughts on “Hej mitt vinterland

  1. Jag är faktiskt avundsjuk! Jag vill också ha snö. Här regnar det hela tiden. Urtråkigt. De lovar snö till helgen men sen kommer regn. Grått, grått, grått i Göteborgsområdet. FY!
    Heldre snö och vitt än regn och grått.

    • mittilivet: Nu har allt det blöta på backen frusit på & det är glashalt på marken. Mer faller dessutom från himmelen.. Välkommen att hämta allt hehe ❤
      men som du säger – hellre snö än regn

Kommentera

