Så chockad!

20121125-164909.jpg

Smygstartade firandet igår. Vi åt 3-rätters & hade en mysig hemmakväll. Fick så fina presenter & rosor av familjen. Galet! Leilas cupcakebok & en MacBook – jaaaaag dööööör

Bästa maken & kidsen, Japp det har jag det! ❤ ÄLSKAR ER!

20121125-165131.jpg

Stämmer verkligen så bra – Once you go Mac you can’t go back!

Kan tänka mig hur min min blev när jag öppnade paket. tror hakan slog i golvet. Är fortfarande chockad men samtidigt i himmelriket!
Vilken födelsedag! Jag älskar den redan!

2 thoughts on “Så chockad!

Kommentera

