Turn your lights down low

En bloggfri dag… vet inte när det hände sist. Jag köpte hundmat & hö + halm till kaninerna, lunchade med maken & svärmor, jobbade & tränade. Det var min onsdag det. Spännande så hela datorn skakar.

Idag jobbar jag oxå kväll, skönt med en ledig förmiddag, jag har plockat ur diskmaskinen & vikt ihop all torr tvätt. Det får ju vara någon gräns på all huslighet – ska ju jobba ikväll för tusan. På vovvepromenaden gick denna låt på repeat i lurarna. ÄLSKAR DEN!

I eftermiddag ska jag gosa med en liten valp. Sådana handlingar brukar vara livsfarliga, en valp är mer beroendeframkallande än hålla i en nybakt bäbis. Lär väl sluta med att jag åker & köper upp en hel kennel.

Kommentera

