Solklar kommentar!

Kan säga att det var riktigt skönt att gå kortpass idag & inse när man lämnade arbetsplatsen att efter 8 arbetsdagar på raken få vara ledig imorgon. Hade egentligen lagt mig tillgänglig för att om det behövdes personal jobba extra men när jag kom hem & kände huuur slut jag var så tog  jag bort mig. Behöver vilan & pausen..

Jobbar extra ändå på fredag & måndag så dåligt samvete behöver jag inte ha. När jag hämtat Lillebror på skolan & även fått med en kompis hem så blev det mellis & en massa lek för de 2. Själv började jag med tvätten. Lite olika sätt att roa sig på om jag säger så…

Dagens roligaste kommentar kom från Lillebror när jag hör de 2 vännerna prata:

Lillebror: ”Det är som CSI”

Kompis: ”Vad är CSI?”

Lillebror: ”Det är en slags poliser fast med glasögon… SOLGLASÖGON!”

Skrattade gott när jag hörde dem… Men rätt har han!

OBS! Tro nu inte han får se sådana här program utan han har snappat upp detta på reklam inför kommande program..

2 thoughts on “Solklar kommentar!

Kommentera

