Ugglar i soffan

Jobbdag idag med men att få börja klockan 16.00 är världens lyx. Många år sedan sist jag hade sån skön tid.

Sovmorgon idag med, välbehövligt men vaknade med skallebank för andra dagen i rad. Botades dock med kaffe & gofrulle.

Har tagit en vovvepromenad i småregn med Tippex & soffmyser nu med Lillebror tittandes på gårdagens Så mycket bättre. Ugglas dag, han är ju en mästare. Har alltid gillat Uggla & tror inte andra förstår hur stor han är för min generation.
Men… Kan konstatera att det är väldigt svårt att slå originalet. De andras låtar är ok men Uggla är Uggla! Kung!

20121118-111001.jpg

6 tankar om “Ugglar i soffan

  1. Jag håller med dig men Darins version tyckte jag faktiskt slog orginalet. Men som du säger så är ju Uggla speciell. Jag har en massa LP-skivor med honom liggandes någonstans. Det var ju total Ugglayra i min ungdom.
    Kram!

Lämna en kommentar