Tant är trött

20121116-215449.jpg

Jag som alltid är en kvällslärka, kommer till 99% aldrig i säng före 23.45 skulle kunnat sova för natten 20.30 ikväll.. Hållit mig vaken dock då jag vill ha sovmorgon i morgon bitti. Likaså igårkväll – trött så jag såg i kors redan vid 22.. Vilken partypingla!

Efter fyra tidiga morgonar får man sovmorgon! Så säger lagen!

Handlat, käkat god mat & nu har jag kurat in mig i en urgosig filt & kollar på X-factor, bäst ikväll var lätt Alexander med hans grymma version av Smells like teen spirit & J.E.M med Turn your lights down low.

Efter kommer ytterligare en favvoserie – Modern family

20121116-223349.jpg

Underbar humor – min på pricken! Så sköna typer

Posted in Tv

Kommentera

