Tankarna är många & mina

Fick ett jobbrealterat samtal idag som satte i gång maskineriet ordentligt.. Fler fördelar än nackdelar men nackdelarna är så pass stora att de inte går att blunda för. Tankarna snurrar & & lär väl göra så ett tag.

På tal om tankar tänkte jag senast idag att vilken TUR det är att man inte har en bubbla ovanför huvudet som visar vad man tänker. Vissa människor skulle bli allt annat än glada om de såg vad som stod i bubblan…

Tankarna är mina & jag väljer vad som stannar för mig själv & vilka tankar & känslor man väljer att visa för andra.. Det man får se är bara en bråkdel av vad som är jag….

Det största leendet kan dölja de mörkaste tankar & tunga upplevelser

Posted in Jag

Kommentera

