Back to the 80’s

Hur vet du att det är måndag morgon?

Jo man hinner knappt tänka tanken ”gött, vi kom i väg i tid till skolan idag” (så är inte alltid fallet alla gånger kan jag lova) förrän man får vända med Lillebror på cykeln för matteböckerna ligger på hallbyrån fast man lagt fram dem för man INTE ska glömma dem.. Hurra!

Åttiotalsfest i lördags med härliga kollegor. Herrejösses.. Låt mig säga så här – det är ett årtionde klädmässigt vi ALDRIG vi vill återse igen. Ok!

20121112-115245.jpg

Några av accessoarerna jag hade på. Lägg till turkos mascara, krusat hår ala Rulle & knallrosa rouge Oh la la…

20121112-115527.jpg

20121112-115951.jpg

20121112-121310.jpg

20121112-121338.jpg

Ser ni Busnelväskan? Det var det hetaste man kunde & jag önskade mig en så hett. Fick ingen…

Gårdagen var en lugn, skön söndag. Tvättade & softade. Tog sovmorgon, njöt av att helgdammsugningen samt städet av toaletterna var klart. Enda ansträngningen var att städa ur lokalen vi var i på festen.
Vi firade far i huset med en present & tårta på kvällen.

20121112-121513.jpg

3 thoughts on “Back to the 80’s

Kommentera

