Kompledig & färdigtittad

Vaknar upp & kollar mobilen… Pheew Obama vann & vi kan pusta ut. Romney skrämde mig kan jag lova.. TACK FÖR NI RÖSTADE RÄTT!

20121107-125214.jpg

Måste ha varit i koma i natt. Så trött & sovit stenhårt, har jag ens vänt mig i natt? Tror’t knappt.
Fortfarande dötrött när klockan ringde men lycklig för jag tagit komp ikväll. Skönt med lite ledighet. Blir till att ladda om för i morgon kör jag ett 10-timmars pass..

Lämnat Lillebror på skolan, hem & åt frukost & sedan ut på en kall kall Tippexprommis.
Kallt ute kräva varma drycker – nytt ordspråk så det blir en god kopp kaffe när jag kom in. Så hände det som jag aldrig trodde skulle ske – jag har INGET att titta på i min inspelningslista!
Jag som alltid har en massa, ständigt nästan fyllt allt minne & inte vet hur jag ska hinna se allt har plötsligt betat av allt & det finns inget kvar.. WHAT!!! Så olikt mig….

Kommentera

