Antikrundan eller Så mycket bättre? Hur ska man kunna veta…..

Så mycket bättre..

Säger bara TUR att Uggla, Darin & Maja är med annars hade jag inte tittat en minut på’t. Man kan ju undra hur många som tackade nej till att vara med om Sylvia Vrethammar tillfrågas. Hon lär ju inte legat högt på artistervivillha-listan. När var hennes senaste hit? 1972?

Var det bara jag som tyckte hon kändes påverkad hela avsnittet?! Pillertrillaren kanske programmet ska döpas om till… Höll på att krypa ur mitt skinn när hon framförde sin låt – hur ska man stå med henne? Bästa med hennes dag är att hon inte kommer sjunga. Aktivitet kanske kommer vara att dela dosett…

Uggla däremot, där har du en snubbe med min humor. Han är ju bara för rolig.

Här är min drömartist – Önskas till nästa säsong

2 thoughts on “Antikrundan eller Så mycket bättre? Hur ska man kunna veta…..

Kommentera

