Som jag längtat

20121015-150032.jpg

Äntligen är det måndag & dax för andra delen av Torka aldrig tårar utan handskar.. Längesedan jag längtat så efter ett avsnitt som jag längtat i dessa 7 dagar. Världens längsta vecka! Boximagenbra är det. Klockan 21.00 sitter jag bänkad – ni med?

En annan sak var evigheter sedan känns det som är ett träningspass. 2 veckors ofrivillig vila med en dunderförkylning som en liten höstpresent som bonus fick jagmen nu känns det som den faktiskt släppt taget – inte en dag för tidigt.

Tror helgens vilande gjort sitt & vilken skillnad det kan göra på några dagar.. I helgen trodde jag inte jag ens skulle kunna träna denna veckan heller för jag var så trött & helt slut men idag – puts väck. Skönt
Vad blir det då ikväll? Jo mitt favvozumbapass. Har önskat dubbla hopplåtar, Lycka!

20121015-151259.jpg

Kommentera

