Aldrig igen!

Börjar 12.00 idag så det är skönt att få en lugn hemmaförmiddag.. Har varit ute på en solig men ganska blåsig Tippexpromenad. Cykelvägen är precis fylld med fallna gula löv & jag kan aldrig låta bli att gå & sparka omkring bland löven. Låter så härligt.

Igår efter jobbet åkte vi till Linköping & fixade en iPhone 5 till sonen. Därinne slutar min telefon funka, tänker inte så mycket på det men väl hemma inser vi att sonen fått mitt nummer & min telefon är död. PUCKOTELIA!

Ni kanske minns allt strul jag hade för ett år sedan när jag fick en död telefon & det tog 5 veckor innan jag fick en ny. Mitt tålamod för Telia var redan nere i botten innan gårdagen & nu… ALDRIG TELIA IGEN. Hatar dem.

Hur lyckas de lixom? Uppger inte ens mitt nummer när säljaren talar med dem utan vi säger sonens nummer flera gånger men ändå.. Mitt avaktiverar de. När maken talar med dem idag är det OMÖJLIGT för dem att fixa det över telefon utan han MÅSTE åka 7 mil för att få nya SIMkort. Vad tror du Telia säger när han väl är på plats? Jo de undrar om han vill behålla de gamla SIMkorten.. Det som AAAAAABSOLUT inte gick att fixa över telefon.  Alltså resan är i onödan & de har som vanligt ingen aning om vad de talar om. Bara längtar till mitt abonnemang går ut så jag kan byta operatör. Aldrig mer SkitTelia..

JAG HATAR TELIA!

Kommentera

