Inställda planer

Fast man är lastgammal så är inte förståndet bättre.. VET så väl att man INTE ska träna samma dag man ger blod men varför följa det rådet lixom.. Kan ju funka för de som kommit med den rekommendationen vet ju säkert inte vad de talar om. Sure baby!

Gick & tränade som sagt igår fast jag lämnat blod & började redan på kvällen känna av huvudvärken. Vaknade i morse & den var 100 gånger värre. Hade bokat ett pass idag förmiddag men där lyssnade jag på kroppen. Avbokade & tog en lugn hemmamorgon istället.
Brukar inte vara världsbäst att lyssna på kroppen utan brukar köra på & ignorera signaler men har blivit bättre på senare tid..

Vid lunch hade jag en fika inbokad med en god vän. Precis vad jag behövde, sitta & prata samt skratta i 2 timmar var efterlängtat. Man får ju alldeles för få träffar med vänner med tanke på hur allas liv ser ut där dagarna går i racerfart.

20120929-154404.jpg

Nu sitter jag i en innebandyhall på cup. Japp nu drar innebandysäsongen igång & imorgon slutar fotbollssäsongen. Snacka om att de går hand i hand. Idrottsmamma – jajamensan året om!

Kommentera

