ICA Maxi – I love you

När jag var i Stockholm & sprang (läs tog mig runt) Tjejmilen så var jag inne för att köpa lite hemresgodis i syrrans mataffär. Köpte bara 2 sorter – röda stora sockrade nappar & dessa

20120924-215800.jpg

Herregud. Så. Sjukt. Goda!
En all-time favvo 4-ever.

Har sedan jag kommit hem gått & längtat efter dem samt förbannat mig själv då jag inte köpte mer än ett par bitar. Kul att de finns i Stockholm, bara 25 mil bort….

Så sladdar jag in på ICA Maxi i fredagskväll i Linköping & går förbi lösgodiset. Stelnar till då allt det rosa runt alla burkar känns så bekant på nåt vis.. WAAAAIIIT, jag fann dem. Lyckalyckalyckalycka!

Kära ICA Maxi sluta ALDRIG med dessa raringar. Pliiiis

Misstänker att maken kommer få gå in då & då när suget sätter in, tur för mig att han inte jobbar många minuter därifrån.

Kommentera

