Asså shiiit

Hur kan man fortfarande vara så trött? Skrattade gott åt en jobbarkompis igår som somnat på soffan & sovit där hela natten. Vad tror ni jag gör samma kväll? Stensomnar & vaknar inte förrän 00.40. Ingen väckte mig – tack så mycket… Lagom stel i kroppen stapplar jag mot toan för tandborstning för att sedan krascha i säng. lika trött när jag vaknar. Fy tusan.

Hade tänkt träna något innan det var dax att hämta Lillebror på skolan men tar en vilodag till istället. Soffhörnet blir det & inget annat, bäst att lyssna på kroppen någongång.  Lite planer har jag för dagen som rengörning av kaninburarna & ska byta en gardin, måste till affären oxå men snart. Ska bara…..

Posted in Jag

2 thoughts on “Asså shiiit

  1. Jo, man skall allt lyssna på kroppen… Det kan ju vara så att man är på väg att bli sjuk eller någon. Att det faktiskt finns en anledning till att man är så trött.
    Hoppas du är piggare i morgon!

Kommentera

