Tyst i huset

Mer kvällströtthet sökes & mindre morgontrötthet.
Man ligger klarvaken när man ska sova & man är manglad när man ska upp. Man fattar inte hur man ens ska ta sig ur sängen men varje morgon lyckas man ändå.

Sitter vid ett tomt köksbord i ett tyst hus, bara jag & Tippex uppe. Maken har redan åkt till jobb, Storebror åkt till skolan & de 2 minsta sover. De har studiedag de lyckostarna. Tur att jag slutar tidigt så jag får eftermiddagen hemma & kan gosa.

Just det.. Ska hämta ut mitt leg idag.. Hmm undrar hur kommande 10 års hemska kort ser ut.
Det jag har nu är så fult att jag håller för bilden när jag lämnar fram det. Maken säger att för 10 år sedan såg jag 10 år äldre ut än vad jag är nu.. Man tackar!

Inte illa att vid 26 år ålder se ut som 46 hahaha

20120918-070237.jpg

2 thoughts on “Tyst i huset

  1. Självhar jag suttit och ”tränat” på min nya namntecning… skall lämna in till nytt körkort. Måste bara ta ett kort också.

Kommentera

