Inte alla gafflar i bestickslådan

Alltså jag garvar i brallan åt Gunilla i Svenska Hollywoodfruar. Många stör sig på henne & visst får hon en ananas att framstå som en Nobelpristagare men jag orkar inte lägga energi på att störa mig på henne..

Senaste citaten är ju fantastiska:

1. ”Jag ska skriva en självbiografi som är baserad på mitt liv.” NÄÄÄÄHÄÄÄÄÄ! Trodde självbiografier var påhittade..

2. ”Talböcker är ju väldigt populära nu för tiden, särskilt bland hörselskadade” WHAAAAT! Tänk igen innan du öppnar foderluckan tack.

När hon sa det sista garvade jag så hela jag skakade. Puckokärring.

2 tankar om “Inte alla gafflar i bestickslådan

  1. Haha! Jag har inte sett programmet, men såg Christin Meltzer göra en parodi på henne i ”Partaj”. Efter att ha sett bilden ovan och hört citaten, så var det ganska likt tror jag! 😉

Lämna en kommentar