Zumbian – that’s me

OBS! Detta skulle publicerats igårkväll, ser nu att det inte gått iväg – bajs

Äntligen börjar det bli kul på riktigt att träna igen. Efter sommaren fick jag tvinga mig för jag visste jag behövde det men det fanns noll motivation men nu efter ett par veckor har jag börjat längta efter nästa pass.. Kul att man börjar känna igen sig själv. Kvällens zumbapass var riktigt kul som det brukar vara. Zumba är mitt favvopass, love it!

Snart kanske lusten att springa kommer med, vem vet…

Har efter jobbet tog jag en tantlur i soffan, såå trött. Lagade biff, potatis & brunsås till familjen & plockade in all tvätt samtidigt. Drog sedan som ni vet till gymmet & efter det hem & äta – magen mullrade av hunger. Duschen efter var lika härlig som att få äta. In i vuxensparkdräkten aka onepiecen, tända ljus & softa i soffan en liten stund. Varit förutseende & packat Lillebrors väskor till morgondagen – plötsligt händer det.

Nu blir det sängen för klockan ringer tidigt i morgon igen…

2 thoughts on “Zumbian – that’s me

  1. Ja men det låter som en bra dag. Kul att du kommit igång med träningen. Jag känner igen mig i det du säger. När man väl är igång så är det så underbart att träna.
    Kram!

    • minagladadagar: Ja när man kommit över att det är jobbigt att ta sig till gymmet & alla ursäkter man kan tänkas ha är det gött. När känslan efter träningen är sådär skön =)

Kommentera

