Vitamin D ska fyllas på

Vilken underbar ledig dag. Strålande väder, vovvepromenaden slutade med att koftan åkte av för det var för varmt & då var klockan bara lite över 09.00… Lovely!

Nu väntar jag på att nattdaggen ska torka upp så jag kan klippa gräset. Under tiden har jag slappat i soffan kollandes på inspelat medan tvättmaskinen snurrar på. Hoppas på mycket bokläsning i solen i eftermiddag med kaffemuggen i andra näven.

Dottern började få halskänningar igår & idag var halsontet ett faktum. Hon kraxar & är allmänt halssjuk & eftersom jag vet hur känslig man är när man är upp träning igen är jag livrädd att hon ska smitta mig.. Tur vi har 2 våningar i huset. Funderar även på att göra en Nalle Puh på henne

20120911-115103.jpg

2 thoughts on “Vitamin D ska fyllas på

Kommentera

