På riiiiiktigt????

20120909-073557.jpg

Alltså.. LÄGG AV!
Det är bara 9 september för böveln. Höll på att svimma när jag tittade till på termometern.
Vägrar leta fram vantar, mössa, halsdukar, underställ, vinterskor osv osv på ett bra tag än kan jag lova. Vägrar.
Frysa in vintern var det ja.

Nu har frukosten landat i magen & jag ska bege mig till jobbet för en låååångpass 8.00-21.30. Är så härligt gäng denna helg så tiden går fort när man är där. Matlåda för både lunch & kväll är med… Nu kör vi

20120909-075522.jpg

4 thoughts on “På riiiiiktigt????

  1. Jag trodde min bil hade fått frispel när jag åkte till jobbet i fredags.
    ”Varning för halt väglag”. Ja men eller hur?! tänkte jag, innan jag såg att tempen var +2 grader… 😮

Kommentera

