Gasar på

Gjorde en mumsig räksallad innan jag gick till jobbet. När jag väl ätit den slog det mig att alla ingredienser inte var så genomtänkta….

1. Bönor. Gröna bönor som jag fräste i vitlök – hmm
2. Rödlök – bra där Mia
3. Kokt ägg – hej tarmen

Bara en av de 3 hade räckt för att bli lite gasig. Nu drog jag på krutet här – kommer bli KAOS där bajset bor.

Magkatarren känns av kan jag lova. Inte kul när denna rätt ska passera systemet, lär väl pysa både upptill & baktill & kunde jag lätta på trycket genom armhålan hade det säkert kommit ut där med..

Funderar på att surra fast mig i sängen i natt.. Lär väl sväva som en luftballong uppe i taket i morgon bitti

20120907-223608.jpg

Kommentera

