Vinst för mig

Rast i kvällsjobbet & rumpan halvligger i personalsoffan. Ätit dagens SENA lunch (får väl döpa om det till middag när kl är 17)

20120905-170912.jpg

Kålsoppa med rågbröd. Så gott. Till det lite läsning i en av favvoserierna jag läser. Katerina Janouch skriver om barnmorskan Cecilia & allt som händer henne. Femte & senaste boken om jag inte minns fel. De är grymt bra skrivna.

Andra p-mötet avklarat där jag inte tog en enda kakbit. ”klapparmigpåaxeln” inte lätt att stå emot när lunchen inte finns i magen & blodsockret sjunker men jag höll mig till frukt. Är så less & trött på mig själv hur jag ser ut..

Kikade in en snabbis på fejjan & upptäcker att jag vunnit i en tävling! Riktigt kul då jag extremt sällan vinner något. ”Bara” vunnit ett par glasögon tidigare. Gladast blir iallafall Lillebror. Det var för hans skull jag tävlade..

3 thoughts on “Vinst för mig

    • minagladadagar: Kålsoppa är sjukt gott, en av mina favvossar =) Ja böckerna är jättebra men ska du läsa dem läs dem i ordning.. Blir nog jobbigt att hänga med annars. Kram

Kommentera

