Vilken resa

Har sagt det förr & säger det igen.. Sicket fölk det finns!
Åkte med Swebus upp till Stockholm & herre..

20120831-223700.jpg

Först har vi paret som kommer på & hon börjar halsa en 1-liters youghurt. HALSA! Hört talas om drickyoughurtar?

20120831-223835.jpg

Sedan har vi sköningen som sitter & suger på en klubba som om det gällde livet. Snacka om att snaska kotte-tajm… Hur många vuxna på en skala köper klubba till sig själv?! Udda

20120831-224201.jpg

Till sist har vi bruden som hostar HELA tiden. 90 cm från mig! Maj gadd.. När hon började snyta sig oxå var min kropp så övertygad att den oxå var sjuk att det gjorde ont i min hals & näsan rann. Behåll dina baciller för dig själv!

Nu har vi landat i syrrans lägenhet & har hyrt en rulle

20120831-224533.jpg

Av det jag sett hittills – se den inte! Inte min typ av film alls….

Här har ni mitt fredagsmys oxå. Så går det lilla rultan när man haft det ALLT FÖR GOTT hela våren & sommaren.

20120831-224721.jpg

Allevo-barsen var med i Tjejmilenpåsen. Smakar VE & FASA! Fy fasen så vidrig, tar inte loppet livet av mig lär smaksakerna göra det.
Dessutom låg det med ett nummer av Tara. TARA!!! För kvinnor över 45. Nu vill jag veta om den ligger i allas påsar eller bara i de som är födda före ett visst årtal. Känner en 20-åring som ska springa, ska kolla med henne I tell you…. Gud nåde om den inte är med i allas påse.

Kommentera

