Har du sett mitt smällebär

Jag är 36 ehh ok nästan 37 år & jag älskar att trampa på smällebär. Ni vet de där små vita bären som växer på en del buskar som poffar när man trampar på dem. En av de bästa sakerna med att det börjar bli höst. Kommer näst efter att alla insekter försvinner.

20120831-103635.jpg

Är kidsen med plockas det & poffas. Särskilt Lillebror, han plockar en hög till sig & en hög till mamma, han känner henne så väl. Vi har tävling om vems som låter högst samt kommit på precis hur man ska trampa på dem så de låter som mest.
Är jag själv & det ligger på marken MÅSTE jag trampa på dem. Skulle någon se mig ser det troligtvis ut som jag dansar hambo, i don’t care. MÅSTE I TELL YOU! Älskar poffet. Ju högre desto bättre.
Kommer aldrig bli för gammal för att trampa på smällebär!

Ser mig själv gå med käpp & poffa den eller köra över dem med min rullator.

Nu har jag en soft förmiddag med Tippex. Har druckit kaffe, jag inte Tippex men helt själv är jag inte förresten. Denna killen håller mig sällskap

20120831-104445.jpg

Kollar på denna filmen

20120831-104644.jpg

3 thoughts on “Har du sett mitt smällebär

  1. Och efter smällebär kommer röksvampar i gänget som det är kul att stampa på. Jag är +10 på dig men kan ändå inte låta bli att stampa och skutta på alla dessa ting. Så låt oss stampa på 🙂
    Ha en härligt helg och hoppas det blir mycket stampande/Anna

Kommentera

