Vad hände? Sommar igen?

Fick hastigt & lustigt lite snabbt byta arbetspass idag. Kväll mot dag så har inte hunnit kika in här förrän nu.
Skönt med ledig kväll, tur jag bokade mig på zumban ifall jag fick jobba dag så ikväll blir det mycket rövsvall.

Ingen rolig syn att se sig själv i träningskläder… Fy fan! Som om jag inte var deppad redan innan.

Nu ska jag ut i solens & sommarens sköna strålar & klippa gräset. Igår var det höst & idag sommar – förvirringen är total! Men som vi alla vet lär de snart vara borta de sköna strålarna, underbart är kort alldeles för kort!

20120829-163424.jpg

Kommentera

