Makepoäng i massor

Tror maken är synsk men lever man tillsammans i över 20 år blir man nog det…
Har haft en riktigt jobbig dag på jobbet & vad står på bordet när jag kommer hem? (han har inte en aning om min jobbdag)

20120825-231519.jpg

20120825-231542.jpg

20 underbara rosor & ett vackert kort med en vacker lång text i. Snacka om att få rosor på precis rätt dag!

Han har dessutom dammsugit huset, städat toaletten, gjort om i köket samt skrubbat där, varit på återvinningen HELT FRIVILLGT. Han brukar hata när vi ska dit samt bestämt att vi skulle ut & äta ikväll hela familjen på det nyöppnade stället i stan – Eat.

Jag frågade vem han var & var han hade gömt min man! Hahaha

Fin är han världens finaste make & han är bara min! TACK för allt – Älskar dig för alltid! ❤

Kommentera

