Är det fredagen den 13?

20120822-123118.jpg

Ny medlem på gång in i Blue Man group! Det går bra för mig idag, först migrän sedan detta.
bov i dramat – en bläckpenna. Tackar min lyckliga stjärna att jag inget fick på kläderna!

Lite bra har det gått idag ändå, åkte in för att tömma mitt ben & operationsläkaren ville titta på mitt ben. Blev ingen tömning & de tror att vi möjligtvis ”hoppas” ”hoppas” kommit till slutet på dessa månader med tömningar. Kan ju vara så att att det fylls på sakta men lär ju visa sig inom kort. Håll nu tummarna att det inte blir så!

Matlåda i magen nu p-möte!

2 thoughts on “Är det fredagen den 13?

Kommentera

