Dream on dream on

Sovit en hel natt men inte utsövd. Inte konstigt när man drömmer så jobbiga drömmar..

Inatt drömde jag att jag höll på & styrde med Lillemans fritids – massa papper att fylla i, prata med massa personal + föräldrar, bestämma olika beslut osv osv Sprang runt som en yr höna & fick inget gjort. Jösses!

Häromnatten drömde jag att det var dagen innan julafton. Herregud som jag stressade, ni vet ju hur den dagen är. EN MARDRÖM på riktigt! Vaknade med stressnivån ändå upp till taket & en puls som skulle slå ut vilken blodtrycksmaskin som helst!

Utsövd? Knappast!

Var är drömmarna som man mår bra av?
De som är pastellfärgade med lite stråkmusik i bakgrunden, man befinner sig på en filt på en sommaräng med ett strå mellan tänderna. Kanske dansa runt runt med en vid kjol som rör sig fint i snurren i slowmotion. VAR? Längtar efter en lugn dröm….

Posted in Jag

2 thoughts on “Dream on dream on

Kommentera

