Friday I’m in love

Ledig dag så sovmorgon blev det givetvis. Bäst att passa på när det fortfarande är sommarlov.. Frukost & morgonprommis med Tippex. Stannade på ett ställe & pratade i telefon, direkt lade han sig i skuggan & flämtade. Tror han tycker det är varmt idag men nu ligger han i solen här på altanen & gottar sig

20120817-120031.jpg

Varje gång vi är ute finns det en ras som överlägset ALLTID gör utfall, blir galen & får totalrage – det är Jack Russells. SLÅR ALDRIG FEL! Så himla skönt att man har en hund som bara tittar på hunden som får spel & går vidare. Som man möter Cujo på promenaden.

Kan någon tala om för mig var 17 jag lagt mina vita leggings? Jag blir galen när jag inte hittar saker.. Letar & letar. Klart de kommer fram till slut men jag vill veta NU!

Idag ska jag bara softa.. Gjorde allt som var tvunget att fixas igår så denna dag kan njutas av. När jag kom hem från jobbet:
* Åkte vi till tippen
* Handlade
* Maken trimmade trädgården
* Jag dammsög huset
* Plockade in all torr tvätt
* Vattnade ute & inne

Snart blir det stan med 2 minsta kidsen.. Sedan altanhäng med kaffe & bok

Kommentera

