Stoppa pressarna

Helt otroligt, plötsligt händer det… Jag har sovit hela natten!
Var vaken vid 05.00-hugget men somnade om på stört. Så skönt.

Nu blir det jobb 07.30-13.30 sedan är jag ledig till måndag lunch. Har en guldvecka så life is good nu

20120816-072749.jpg

Min fina ampel vid ytterdörren som gör mig glad varje gång jag ser den eller nja….gjorde. Nu märks det att den börjar hänga på sista versen men den har varit underbart fin! Hänger i än så den får hänga ett tag till

Posted in Jag

4 thoughts on “Stoppa pressarna

Kommentera

