Trädgården & jag

I helgen läste jag ut bok nummer 2 av Kristina Ohlsson – Tusenskönor. Nästan lika bra som ettan Askungar

20120815-115616.jpg

I morse läste jag ut bok nummer 3 – Änglavakter. Denna serie är så bra. Läs dem.

20120815-115805.jpg

Nu återstår bara bok nummer 4 – Paradisoffer. I väntan på den (har reserverat den på bibblan) började jag idag på andra delen i Hammarbyserien av Carin Gerhardsen – Mamma pappa barn. Bättre än ettan hittills – Pepparkakshuset.

20120815-120040.jpg

Börjar inte förrän klockan 16.00 idag så jag hinner läsa massor. Nästan inga måsten alls, de jag har hinns med, så nu sitter jag i trädgården med Tippex i solgasset & bara njuter av tystnaden & min bok. Lite förbannad på Kommisarie Sjöberg dessutom, läs förstår ni varför…

Härligt att sommaren är på besök igen, hoppas den stannar ett tag nu!

2 thoughts on “Trädgården & jag

  1. Jag lyssnar på Änglavakter just nu. Otroligt bra, det är inte så självklara mördare och sluten är inte heller helt klara från början.

Kommentera

