Pantfika – det är grejer det

Blev visst ingen visit här vid lunch, sorry. 10 jobbtimmar har gått i ok fart, har dessutom fixat en pantfika – ni vet en sån när man tar all pant som finns på jobbet & köper nåt gott till förmiddagskaffet.

20120809-181757.jpg

Äpplekaka med maräng & kanel tillsammans med vaniljsås. Riktigt smarrigt.

På vägen hem stannade jag & handlade ingredienser till middagen. Vet inte hur många gånger jag gick fram & tillbaka där inne för så fort jag kom till kassan kom jag på något jag glömt. Personalen måste trott jag skulle snatta. Märks att hjärnan lade av så fort häcken hamnade på sadeln.
Nu är jag ledig till måndag eftermiddag. Blir finfint om ni kan fixa fram högsommarvärme i helgen – tack på förhand!

Nu sitter jag här på altanen i solen & undrar hur jag ska orka med resten av kvällen… Ska nog samla krafter genom att läsa i min bok. Bra upplägg!

20120809-182513.jpg

Kommentera

