Ont det gör ont

Vaknar upp 09.45 med av en puss & orden ”frukosten är klar”. Fått sova ut & det behövdes. Att dessutom få komma upp till varma, nygräddade frallor & nybryggt kaffe är bästa starten på dagen.

Tack älskling!

20120808-114842.jpg

Ösregn & det är faktiskt helt ok, jobbar kväll 16-21.30 & har inneturen yeay! Innan ska jag till grannstaden & tömma mitt ben. Igen. Bara hållit på i 4 månader nu..

Lika blöt morgonpromenad som kvällspromenad med Tippex men med gummisar & paraflax håller man sig någorlunda torr. Värre var det igår när paraplyet gick HELT sönder i början var promenaden.. Bad i dubbel bemärkelse

Inser att jag måste ringa VC i morgonbitti. Gjorde illa min arm för 8 dagar sedan & nu efter det gått en vecka har jag sjuuukt ont i min arm. Måste ha sabbat ett muskelfäste el nåt, känns fasen som armen är av men det är den inte såklart. Knappt nån kraft i armen & värker som tusan…

 

2 thoughts on “Ont det gör ont

Kommentera

