Tisdag – Say no more

Uppe tidigt. Jobbar 07.30-16 idag. Härligt väder idag mot igår. Igår – ösregn mer än halva dagen idag – sol & blått på himlen.

Har hunnit mycket den lilla stund jag varit vaken. Sminka mig, fixa håret, bädda, torka ur kylskåpet (ofrivilligt vill jag lova), bytt mina vita byxor då jag givetvis fick på mig det som runnit ut ur kylskåpet. Blir inte ens förvånad….
Dessutom är det tisdag. Värsta dagen i veckan.

Och inte har jag fått kaffe än heller…

20120807-073108.jpg

6 thoughts on “Tisdag – Say no more

  1. Men du… det ären dag närmare helgen iaf!
    Eller… vänta nu, blir det din jobbarhelg? Men i så fall är du ju snart ledig en vardag!! 8Torsdag eller fredag gissar jag på, om du jobbar helgen)

    Kram!

Kommentera

