Lugnt & skönt

20120805-144721.jpg

Sitter på altanen i skuggan & läser i slutet på dagens andra bok. 2 koppar kaffe har svalts. Helgens enda måste som ni vet läste jag ut i morse & nu läser jag klart boken som jag påbörjade innan.
Är inne i en period där jag slukar böcker. Är en riktig periodare, ibland går det månader utan att jag ens tittar åt en bok.

Har betat av det tråkiga – dammsugit huset, moppat golv, putsat speglar, städat toaletter & nu maskin efter maskin minskar tvättberget.

En bra & lugn söndag.

2 thoughts on “Lugnt & skönt

Kommentera

