Happy birthday 2 ya

20120803-230153.jpg

STOOORT GRATTIS till vår fina dotter idag. Hoppas du är nöjd med din dag & att du fått en dag du önskat dig. Älskar dig!
Minns hur jag bara låg & tittade på dig när du sov bredvid mig tätt tätt & var fullständigt förälskad när din pappa på kvällen åkt hem till din bror.
Minns så väl när din pappa & Storebror kom in som i morgon & hälsade på. Minns vad du fick i dina paket & hur Storebror bara 2 år höll dig för första gången. Starka minnen!

Jobbade som sagt idag till 13.00, handlade lite på hemvägen & ställde mig sedan & bakade till eftermiddagens kalas. Bla bakades 2 jordgubbspajer. Min Numero ett- paj. Älskar den!

20120803-230629.jpg

En sak till jag älskar är min supersnygga skål. Kan man vara kär i en sak är jag just det

20120803-230820.jpg

20120803-230854.jpg

Vet inte om det syns men den är rosa på utsidan & bara assnygg.

När väl födelsedagsmiddagen hamnat i magen slog tröttheten till. Herre det var som någon klubbat mig i skallen. Att man stått på benen hela dagen & sprungit runt som en tok känns… Var tvungen att blunda en stund ZzzzZzzZz

Vaken just nu men inte länge till. Ser hur J.B hänger utanför min dörr a a a lika het som förr a a a …. Ni sjuttitalare vet vilken låt jag menar

20120803-232125.jpg

Kommentera

