Vilken skillnad

Hur skönt som helst att vakna & fått sova hela natten. Det hör inte till vanligheterna att jag får göra det… Inte vaknat en gång, känns som jag knappt vänt mig. Måste ha sovit stenhårt!

Det hjälpte att sova riktigt crappigt natten innan, jobba i 8 timmar, ligga i solen & sedan gå ut på en PW.
Dock ringde klockan lite för tidigt, hade inte haft något emot att fortsätta sova några timmar till.

Nu blir det jobb i 6 timmar sedan till grannstaden för att tömma benet. Har inte gjort det på 3 veckor nu pga semestertider på sjukan så jag riktigt längtar. Har så ont i benet, skönt ska det bli.

20120725-064220.jpg

Posted in Jag

2 thoughts on “Vilken skillnad

Kommentera

