Semester tack. Igen

Lunchrast = halvtid såhär andra arbetsdagen tillbaka efter semestern. Kan säga att en ny semester är behövlig.
Vad sägs om att jag
• Lyckats igår glömma ta hem böckerna jag lånade på bibblan
• Gick ifrån mina matlådor
• Fick med mig en annan sak hem
• Idag gick jag in i en butik såhär

20120724-125457.jpg

Som en förrymd dement från ett ålderdomshem. Hade lätt platsat i Hundraåringen som klev ut genom fönstret & försvann. Kan säga att jag gjorde succé med min hasande gång.

Tar fram min matlåda & vad upptäcker jag.. Jo min sallad är KVAR HEMMA! Blir så trött… Hjärnan är kraschad & jag behöver nog ta ledigt, känns som överhettning snart…

Och när vi ändå är inne på gnälltemat här – VARFÖR SOLEN? Nu går det minsann bra att visa sig. Trodde vi hade en deal, visar du dig inte på mina 4 veckor ska du hålla dig borta i nästa oxå.. Rätt ska vara rätt!

Bitter? Ganska

Posted in Jag

2 thoughts on “Semester tack. Igen

Kommentera

