Nattugglan

Sovit som en prinsessa på hela semestern men så fort man börjar jobba så kickar sömnlösheten in…
Sover alltid dåligt när jag börjar tidigt dagen därpå.

Somnade efter 01.00 första gången jag tittade på klockan var den 02.35 andra gånger 03 något tredje gången 04.40 då gick jag upp & på toan femte gången 05 något även 06timmen har jag glott på uret. 07.00 gick jag upp. Grattis till mig… En freakin gång i timmen.

Ser ut att bli en fin dag idag. Det hoppas jag på så man kan njuta lite av sommaren.

Godmorgon på er!

20120724-074212.jpg

Posted in Jag

2 thoughts on “Nattugglan

Kommentera

