Extraknäcker som statist i en Dalmatinerfilm

Chockade kroppen med att gå upp strax efter 08.00 & ge mig ut på en PW. Det har inte hänt många gånger denna semester trots att tanken var så innan…

Gick bra – personbästa både tid & fart. Såklart, det ena ger ju automatiskt det andra som maken var snäll & informerade mig om. Hjärnan är på semester den med.
När jag kom hem gick hela lilla familjen på Tippexpromenad. Mysigt.

Nu är vi på väg till Flygvapenmuseet som Lilleman har bestämt vi ska göra idag. Blir bra, vi skiter i det trista vädret & är inomhus.
Mitt första besök där trots att det endast ligger knappt 3 mil från där vi bor. Bara bott här i 18 år så det var nog på tiden eller vad säger ni?

Idag kör jag Tippex slash dalmatinstyle
Alla fläckar VIK HÄDAN! Ni som riktigt känner mig vet hur jag kommer se ut innan kvällen

20120712-131219.jpg

2 thoughts on “Extraknäcker som statist i en Dalmatinerfilm

Kommentera

