Det går bara inte

Jag hatar actionfilmer. Jag kan inte se på’t. Tycker det är så aptrist att titta på just sådana filmer att sniglar som rör sig framåt är roligare.

En sån här film fångar inte mitt intresse över huvudtaget, ligger nu i sängen med maken & ikväll valde han genre.. Urk. Jag kollade 5 minuter sedan stod jag inte ut längre. Bloggar har jag läst ett gäng, wordfeudat lite, lycklig när tvättmaskinen är klar så jag kan hänga i tvättstugan lite & lyfter inte blicken från telefonen en endaste gång.

Tur att det är mysigare att ligga bredvid & tur jag gillar maken mycket mer än vad jag gillar actionfilmer…

Nästa gång väljer jag film!

Kommentera

