Lekplatsturné

Har för tredje dagen i rad hängt timtal i en lekpark.
Detta har varit Lillebrors resa hela tiden & det känns så gott att vi varit på hans nivå varje dag. Han skulle oxå få göra saker då de stora är i väg på sin resa.

20120708-164339.jpg

Torsdag: Gröna Lund till stängning
Fredag: 3 olika lekparker. Massa timmar med lek, bus, lek & bus
Lördag: Tillbaka till en av de 3 från fredagen. Här var vi i timtal, gjorde inte ett dugg då det gassa sol.
Söndag: Ytterligare ett återbesök till en av fredagens lekparker. Timme efter timme bara lek & klättring.

Har en så nöjd kille här!

Vi har inte gått i affärer, inte en enda shopping förutom mat. Hans resa helt klart!
Nu är vi på väg hemåt igen, har haft det toppen. Som ni vet älskar jag staden & det är alltid trist att lämna den. Vi hade inte åkt många minuter förrän det började stänka lite & när vi kom till Södertälje vräkte regnet ner.
Har haft helt galet tur med vädret. Thank you!

Det märkliga är att jag sett 1, EN enda fluga på hela tiden men sedan slår det mig att det inte är så konstigt.. Alla är ju hemma där vi bor. Kan inte öppna utan det flyger in ett tjog – jag hatar asen.

Stockholm – I’ll soon be back

4 thoughts on “Lekplatsturné

  1. Jag har varit anfallen av mygg hela min semester i Sörmland. Hatar oxå!! Är prickig av bett. Nu hemma i Ystad är det helt insektsfritt. Så skönt!!
    Mysigt det lät med lekplatsdagar ;0)

Kommentera

