Tomt

Klockan 05.00 var det dax att slå upp de bruna. Dagen som Kidsen längtat så efter & jag maken fasat för var här.

Storebror & Lillasyster ska resa i väg med sin orkester i 10 dagar. TIO! Jag kommer avlida, har aldrig varit ifrån dem så länge.
En sak lyckades jag dock med – detta året grät jag inte när de åkte. Förra året var jag ett vrak..
De ska till Schweiz & tävla. HEJA HEJA! Stannar i Tyskland ett par dagar på dit & hemvägen oxå.

Har en önskan & det är att de ska ha skitkul, det vet jag att de kommer ha. Ett minne för livet!

Tur vi har Lillebror hemma hos oss annars hade vi nog suttit i ett hörn i fosterställning & gungat. Vi ska hitta på en massa kul med honom.

2 thoughts on “Tomt

Kommentera

